Cookie Disclaimer

Door gebruik te maken van onze site ga je akkoord met functionele en analytische cookies. Daarnaast gebruiken we marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden waarvoor wij je akkoord nodig hebben. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy-en cookieverklaring.
Menu
Logo
Logo
NCOI Learning

Copywriting en content

‘Don’t use big words, they mean so little’ (Oscar Wilde) 


Content is king. Teksten die qua structuur, inhoud en tone of voice maximaal zijn afgestemd op je doelgroep maken een wereld...

Lees meer

‘Don’t use big words, they mean so little’ (Oscar Wilde) 


Content is king. Teksten die qua structuur, inhoud en tone of voice maximaal zijn afgestemd op je doelgroep maken een wereld...

Lees meer

‘Don’t use big words, they mean so little’ (Oscar Wilde) 


Content is king. Teksten die qua structuur, inhoud en tone of voice maximaal zijn afgestemd op je doelgroep maken een wereld...

Lees meer

Copywriting en content: 8 opleidingen

Alle filters
Merk
Opleidingstype
Accreditatie
Startmoment
Leslocatie

Opleidingen (8)

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting!

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze. Deze korting is niet geldig op opleidingen van NCOI Business School.
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen

‘Don’t use big words, they mean so little’ (Oscar Wilde) 


Content is king. Teksten die qua structuur, inhoud en tone of voice maximaal zijn afgestemd op je doelgroep maken een wereld van verschil. Een tekst schrijven voor print of voor je website vergt een andere aanpak. Schrijven voor social media is in feite ‘praten met een scherm ertussen’. Negentig procent van de surfers die op zoek zijn naar een product of dienst start zijn zoektocht via een zoekmachine. Inzicht in SEO is dus een absolute must.  

  • Heb je een duidelijke visie op wat je met je teksten op de verschillende beschikbare kanalen wil bereiken?  
  • Hoe zorg je ervoor dat je newsletter niet ongelezen in de prullenbak verdwijnt?  
  • Hoe schrijf je het best voor mobiele communicatiekanalen?  
  • Hoe optimaliseer je je teksten via SEO om een betere ranking te krijgen in de diverse zoekmachines (in de eerste plaats Google)?
  • Hoe kan je je teksten door een heldere structuur en visualisatie nog meer tot zijn recht laten komen?

In onze opleidingen gaan we erg praktijkgericht aan de slag. We evalueren samen de teksten die je zelf schrijft. We geven tips en tricks over hoe je het best de aandacht van je potentiële klanten trekt. Best practices worden geïllustreerd aan de hand van talrijke voorbeelden en oefeningen. De principes van SEO komen ruimschoots aan bod. 

Het verhaal van content is natuurlijk al lang geen verhaal meer van louter teksten. Het belang van storytelling via video en podcast neemt alsmaar toe. In onze opleidingen ‘Storytelling & visuele communicatie’ leren we je om zinvolle video content te maken en hoe je via video en audio een enorme meerwaarde kan creëren in je communicatie. 

Onze bestsellers