Klant is koning, zo zeggen ze. Maar even belangrijk ben jij. Als professional wil je het beste voor je klanten maar met respect voor je eigen grenzen. En dat is niet altijd evident. NCOI Learning helpt je graag op weg om een evenwicht te vinden tussen klantvriendelijkheid en assertiviteit. Leer assertief en empathisch reageren op klantenvragen, maak je teksten klantvriendelijk en beheers de kunst van het verkoopgesprek. Zo buig je frustrerende gesprekken om naar nieuwe opportuniteiten.
"Deze opleiding heeft me doen inzien dat ik het vanuit commercieel oogpunt toch niet altijd zo goed aanpak als ik misschien zelf dacht. Deze opleiding heeft me alle tools gegeven om 'het beter te doen'. Maar vooral: de opleiding heeft me gemotiveerd om hier in de toekomst echt werk van te maken."
Tommy De Kimpe, Senior HI Consultant, Human Interface Group
over de opleiding Commercieel inzicht voor niet-verkopers
______________
"Bij het buitengaan wil je onmiddellijk beginnen schrijven en al de standaardbrieven binnen de firma corrigeren! Het is fijn om een bevestiging te krijgen dat vlotte, moderne communicatie ook echt kan, zonder 'oude' clichés."
Daisy Seghers, sales assistant, Akzo Nobel Decorative Coating
over de opleiding Basistraining zakelijk schrijven
________________
"De docent geeft je een duidelijk inzicht in de manieren van communiceren met klanten, evenals concrete tips voor de behandeling van klachten en het brengen van slecht nieuws. Ook de meer algemene informatie rond verkopen en assertiviteit is interessant."
Bettina Huyge, Customer Service Supervisor, Nordson Benelux
over de opleiding Maak het verschil met je customer service