Een goede communicatie in je organisatie, zowel intern als extern, is belangrijker dan ooit. Je moet het razende tempo van de sociale...
Een goede communicatie in je organisatie, zowel intern als extern, is belangrijker dan ooit. Je moet het razende tempo van de sociale...
Een goede communicatie in je organisatie, zowel intern als extern, is belangrijker dan ooit. Je moet het razende tempo van de sociale...
Een goede communicatie in je organisatie, zowel intern als extern, is belangrijker dan ooit. Je moet het razende tempo van de sociale media volgen en omgaan met de impact van de digitalisering. Always connected met interne en externe stakeholders: dat is de nieuwe norm.
Ondertussen moet je oog hebben voor reputatiemanagement en ook de betrokkenheid van je medewerkers verhogen zodat de bedrijfscultuur en het engagement écht top zijn. Zo laat je je organisatie echt spreken. Op de werkvloer, en in de buitenwereld. Oog hebben voor employer branding wordt steeds belangrijker om straffe nieuwe medewerkers aan te trekken. Onze gespecialiseerde opleidingen communicatie zorgen dat je bijblijft en laten je groeien in je vak.
Om het employee engagement in je organisatie te verhogen is een goed persoonlijk contact, met ook informele babbels, heel belangrijk. Dit kan ook via digitale weg kan en video-gesprekken zijn hierin meestal effectiever dan tekstuele boodschappen. Streefdoel is om elke medewerker een ambassadeur van je bedrijf te laten worden.
Welke factoren en communicatiemiddelen zijn vandaag de dag bepalend voor een succesvol intern communicatiebeleid. Hoe beïnvloed je ze? Leer de situatie in je bedrijf in te schatten en krijg concrete tips om het beleid en je interne communicatieplan bij te sturen.
Geen communicatie zonder uitgekiende strategie en plan. Zowel interne als externe communicatie moeten op elkaar zijn afgestemd om een sterk bedrijfsimago te creëren. Weet je niet hoe je eraan begint? Tijdens onze opleidingen doorloop je alle aspecten en pas je actuele modellen toe die echt werken.
Elke dag worden bedrijven gemaakt of gekraakt in de media. Daarom is het belangrijk dat je weet hoe journalisten werken, hoe je moet communiceren met de pers, en hoe je zorgt voor een sterk persbericht. Onze topdocenten leggen alles haarfijn voor je uit.
Aantrekkelijk en correct taalgebruik is ontzettend belangrijk. Teksten slaan enkel aan bij klanten als ze vlot, eenvoudig en prikkelend geschreven zijn. Tijdens de praktijkgerichte opleidingen van NCOI Learning ga je in op alle onderdelen van copywriting, van pers- tot reclameteksten. Je leert ook hoe video-boodschappen kunnen bijdragen tot je communicatie.