Klantgericht werken In hoeverre weet je of je handelingen en activiteiten leiden tot tevredenheid van je klanten? Kortom: in hoeverre heb je de juiste attitude? Klantgerichtheid is geen exclusieve… Prijs binnenkort beschikbaar
Opleiding Customer Experience Management Vandaag is klantervaring meer dan ooit hét element waarmee organisaties zich van elkaar onderscheiden. 50 % van de klanten geven aan dat er slechts 1 slechte ervaring nodig is… van 09:00 tot 17:00 € 1.795,- excl. BTW 1e startmoment: 15-11-2024
Opleiding: Maak het verschil met een uitmuntende customer service Ben je medewerker in een customer serviceteam, helpdesk of klantendienst? Jij staat in eerste lijn om alle vragen, opmerkingen of klachten van de klanten te beantwoorden. De vuurlinie… van 09:00 tot 17:30 € 1.599,- excl. BTW 1e startmoment: 29-04-2025
Basistraining zakelijk schrijven Teksten schrijven die de aandacht vangen van lezers zonder tijd. Die je lezers door je boodschap stuwen. En die je lezers aanzetten om te doen wat jij van ze vraagt. Dat is de… van 09:00 tot 17:00 € 859,- excl. BTW 1e startmoment: 25-03-2025
Opleiding: Ontdek je unieke commerciële stijl Zelfvertrouwen winnen en je eigen stijl vinden, dat is waar het om draait. Je bent misschien geen sales professional, maar je hebt wel regelmatig contact met klanten. Of het nu… van 09:00 tot 17:30 € 1.599,- excl. BTW 1e startmoment: 13-05-2025
Opleiding: Inside Sales voor durvers in spé Als Inside Sales-professional bevind je je op een cruciaal snijpunt: je moet voortdurend schakelen tussen de verwachtingen van de klant en de doelen van je organisatie. Dit vraagt… van 09:00 tot 17:00 € 859,- excl. BTW 1e startmoment: 12-03-2025