Cookie Disclaimer

Door gebruik te maken van onze site ga je akkoord met functionele en analytische cookies. Daarnaast gebruiken we marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden waarvoor wij je akkoord nodig hebben. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy-en cookieverklaring.
Menu
Logo
Logo

Opleiding Customer Experience Management

Leer hoe je je klantervaring naar een hoger niveau tilt

Prijs

1.795,- (excl. btw)

Opleidingstype

Opleiding

Opleider

NCOI Learning

Meer informatie Download brochure
Geaccrediteerd Meer informatie
Editie

8

Wil je dit met iemand delen? Mail door
Algemeen
Algemeen

Vandaag is klantervaring meer dan ooit hét element waarmee organisaties zich van elkaar onderscheiden. 50 % van de klanten geven aan dat er slechts 1 slechte ervaring nodig is om naar de concurrent over te stappen.

  • Wil je de klantervaring van je bedrijf verbeteren?
  • Ben je geïnteresseerd in enkele strategische richtlijnen, maar vooral in hoe je de klantervaring operationeel kunt verbeteren?
  • Ben je op zoek naar op feiten gebaseerde kennis en de juiste toolbox om de ervaring van je klanten te optimaliseren?
  • Wil je hands-on advies om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te verbeteren?

In deze opleiding leer je op een praktische manier hoe je klantervaring in kaart te brengen, te optimaliseren en te meten.

Doelstellingen

De opleiding is opgebouwd rond het Customer Experience Canvas, een praktisch houvast om je programma rond klantervaring in te richten.

In de twee dagen leer je:

  • Hoe inzichten te krijgen in de verwachtingen van de klant
  • Hoe je de klantenreis praktisch kunt uittekenen
  • Hoe klantervaring te meten en terug te koppelen naar je processen
  • Wat te doen als het op een moment fout loopt
  • Op welke manier je de organisatie kan richten op een betere klantervaring

We gaan verder dan de traditionele modewoorden als Net Promoter Score® of consumentenpersona's en laten zien waarom deze dingen misschien een slecht idee zijn. Tegelijkertijd reiken we je de juiste tools aan om je klantervaring te optimaliseren en oefenen we zodat je de technieken onder de knie krijgt.

Pluspunten

  • Voor de opleiding nemen we contact op om kennis te maken en naar je verwachtingen te polsen. Zo kunnen we hier rekening mee houden tijdens de opleiding.
  • Een aantal weken na de opleiding bellen we je terug om te kijken of er na de opleiding nog vragen gerezen zijn.
  • Je krijgt toegang tot handige manieren om je klantervaringsprogramma op te zetten (Customer Experience Canvas), templates om je klantervaring in kaart te brengen (CX statement en CX design).

Getuigenissen

De cursus werd goed gebracht en de trainer (Annelies) speelde voldoende in op de noden/vragen van diegene die deelnamen aan de training. Naar het einde toe van de training werd er voldoende stilgestaan bij de persoonlijke key take-aways. Een goede aanpak om écht eens stil te staan bij de elementen die de deelnemers persoonlijk uit deze tweedaagse hebben gehaald.

Dave Florus, Senior Consultant/Expert, Methis Consulting

Zeer professionele opleiding, zowel de inhoud als de docent. Dankzij de kleine groep kon er persoonlijk opgeleid worden ifv onze noden. Een aangenaam kader en zeer getalenteerde docent!

Koen Verschueren, Customer Service Manager, CSP Zeebrugge Terminal

Zeer waardevolle training met een enthousiaste en bekwame facilitator. Voldoende praktijkinsteek en aangepast aan mijn persoonlijke context. Een zeer positieve "customer experience"!

Charlotte Deforche, Senior Principal, Moore Strategy & Operations

Doelgroep

Deze opleiding is ontwikkeld voor professionals die direct of indirect verantwoordelijk zijn voor de klantervaring binnen hun eigen organisatie. Je bent:

  • marketing manager
  • customer service/experience/success manager
  • operations manager

Kortom, iedereen die customer experience management beter wil begrijpen en implementeren binnen zijn of haar organisatie.

In samenwerking met

Studieprogramma
Data
Praktische informatie

Opleiding Customer Experience Management

Leer hoe je je klantervaring naar een hoger niveau tilt
Heb je nog vragen?
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Webinar Unlimited
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting!

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze. Deze korting is niet geldig op opleidingen van NCOI Business School.
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen