Bij NCOI Learning streven we naar de hoogste kwaliteit in onze opleidingen en dienstverlening. Mocht je desondanks een klacht hebben over de inhoud of organisatie van een opleiding, dan kun je deze schriftelijk indienen bij onze klantendienst. Onze contactgegevens vind je op onze website of in de opleidingsinformatie.
Om jouw klacht zo goed mogelijk te behandelen, vragen we je om deze duidelijk te motiveren en te onderbouwen. Na ontvangst van jouw klacht neemt onze klantendienst binnen vijf (5) werkdagen contact met je op om te laten weten of de klacht in behandeling wordt genomen.
De opleidingsverantwoordelijke zorgt vervolgens voor een zorgvuldige afhandeling van jouw klacht. Wij streven ernaar om binnen tien (10) werkdagen een inhoudelijke reactie te geven. In uitzonderlijke gevallen, zoals onvoorziene omstandigheden, kan deze termijn afwijken. Hierbij zorgen we er uiteraard voor dat jouw belangen niet onevenredig worden geschaad.
Jouw feedback helpt ons om continu te verbeteren. Alvast bedankt voor jouw vertrouwen in NCOI Learning.