Cookie Disclaimer

Door gebruik te maken van onze site ga je akkoord met functionele en analytische cookies. Daarnaast gebruiken we marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden waarvoor wij je akkoord nodig hebben. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy-en cookieverklaring.
Menu
Logo
Logo

Opleiding: Maak het verschil met een uitmuntende customer service

Sterker in je schoenen in al je klantencontacten

Prijs

1.599,- (excl. btw)

Opleidingstype

Opleiding

Opleider

NCOI Learning

Meer informatie Download brochure
Geaccrediteerd Meer informatie
Editie

30

Wil je dit met iemand delen? Mail door
Algemeen
Algemeen

Ben je medewerker in een customer serviceteam, helpdesk of klantendienst?

Jij staat in eerste lijn om alle vragen, opmerkingen of klachten van de klanten te beantwoorden. De vuurlinie, zeg maar! De plaats waar je heel snel moet proberen te begrijpen wat je klant nodig heeft en hoe je bedrijf hier in wil/kan meedenken en een oplossing bieden. Of een aanvullend product of dienst aanreiken uiteraard. Want ook daar maak je het verschil!

Geen eenvoudige rol... Met tal van intense telefonische gesprekken en belangrijke mails, vaak positief maar ook negatief.

Zou je in die communicatie met je klant ook graag sterker in je schoenen willen staan?

Dan is deze tweedaagse praktijkopleiding zeker voor jou!

Doelstellingen

Na deze tweedaagse opleiding:

  • Ken je de gouden regels voor klantvriendelijke schriftelijke en telefonische communicatie;
  • Kan je assertief én empathisch reageren op klantenvragen;
  • Begrijp je de kunst van het beïnvloeden en overtuigen;
  • Kan je efficiënt én menselijk omgaan met klachten en het brengen van een moeilijke boodschap;
  • Herken je opportuniteiten om bijkomende diensten aan je klant te kunnen aanbieden.

Kortom, na deze opleiding sta je sterker in je schoenen in al je klantencontacten!

Pluspunten

Praktijkoefeningen

Deze opleiding is zeer praktijkgericht. We oefenen tijdens deze tweedaagse opleidingen concreet op situaties waar je in een customer serviceteam of helpdesk mee te maken hebt. Verwacht dus zeker oefeningen en rollenspelen in de volgende thema's:

  • Luisteren en doorvragen
  • Assertief én klantvriendelijk communiceren
  • Omgaan met klachten
  • Doorvragen met oog op verkoop van bijkomende producten en diensten

Breng zeker ook bepaalde cases of mails mee die je graag behandeld wil zien.

Deze opleiding scoort

9

Getuigenissen

Duidelijke en heldere communicatie, met veel aandacht voor praktijkvoorbeelden. Voor mij persoonlijk iets minder van toepassing maar desondanks zeker een aantal bruikbare elementen!

Tom Verbraeken, Supply Chain Officer, Dredging International

Aangename leeromgeving, kleine groep met max interactie, goede docent met kennis van zaken.

Gert Hoefkens, ICL Independent Container Line Europe

De docent geeft je een duidelijk inzicht in de manieren van communiceren met klanten, evenals concrete tips voor de behandeling van klachten en het brengen van slecht nieuws. Ook de meer algemene informatie rond verkopen en assertiviteit is interessant.

Bettina Huyge, Customer Service Supervisor, Nordson Benelux

Was een zeer aangename en interessante opleiding, praktijkgericht en met mogelijkheid tot gerichte vragen en inbreng! Zeer tevreden!

Catharina Vermarien, Logistiek Planner, Equans

Doelgroep

Deze opleiding richt zich tot:

  • customer servicemedewerkers of medewerkers van een klantendienst
  • helpdeskmedewerkers
  • aftersales medewerkers

Kortom, iedereen die dagelijks - telefonisch en/of schriftelijk - met klanten in contact komt!

Ben je manager of teamleader van een customer serviceteam of helpdesk? Dan ben je ook zeker welkom om een beter beeld te hebben van de uitdagingen die je teamleden te wachten staan en de skills die ze nodig hebben om hiermee om te gaan.

Studieprogramma
Data
Praktische informatie

Opleiding: Maak het verschil met een uitmuntende customer service

Sterker in je schoenen in al je klantencontacten
Heb je nog vragen?
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Webinar Unlimited
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting!

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze. Deze korting is niet geldig op opleidingen van NCOI Business School.
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen