Cookie Disclaimer

Door gebruik te maken van onze site ga je akkoord met functionele en analytische cookies. Daarnaast gebruiken we marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden waarvoor wij je akkoord nodig hebben. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy-en cookieverklaring.
Menu
Logo
Logo

Opleiding: Customer Journey

Leer hoe je een wervende klantenbeleving uitbouwt

Prijs

859,- (excl. btw)

Opleidingstype

Opleiding

Vakgebied Marketing
Opleider

NCOI Learning

Meer informatie Download brochure
Geaccrediteerd Meer informatie
Editie

7

Wil je dit met iemand delen? Mail door
Algemeen
Algemeen

Een goede customer journey is de ultieme all inclusive reis, waarvan de passagier niet doorheeft dat íe op reis is. Ongemerkt (en dus moeiteloos) begeleid je jouw klant stapje voor stapje in de richting van het doel dat jij voor ogen hebt.

Hoe beter de reisbeleving, hoe minder bewust de klant is van dit uitgestippelde pad. De klant vervolgt immers intuïtief de weg van de minste weerstand. Zonder gedoe, zonder dwang. Vanuit ogenschijnlijk vrije wil laat de klant zich meenemen in een feest van zintuigelijk genot. De eindbestemming is zeker en behouden en levert de reiziger een tevreden en voldaan gevoel.

Hoe jij als marketeer reisleid(st)er wordt op die reis? Dat leer je tijdens de training 'Customer Journey Mapping'. Een ervaren trainster die alle ins en outs van Customer Journey Mapping door en door kent, geeft gericht uitleg en advies voor zaken die je dagelijks tegenkomt. Je krijgt dus geen droge theorie, maar persoonlijke anekdotes, praktische tips en een stevige duw in de rug.

Doelstellingen

In deze korte en praktijkgerichte opleiding zetten we 4 belangrijke stappen:

  1. Je legt het fundament voor je kennis en begrip rondom Customer Journey Mapping.
  2. Je analyseert de afzonderlijke stappen van een Customer Journey.
  3. Je formuleert je doelstellingen zodat je bij elke afzonderlijke stap van een Customer Journey weet waar je naar toe moet werken.
  4. Je leert hoe je jouw Customer Journey kan beoordelen op prestatie en hoe je deze kan optimaliseren.

Aan het einde van de dag beschik je over een checklist die je kan hanteren bij Customer Journey Mapping.

Pluspunten

De dag is intensief, dynamisch, interactief en erg leerzaam. Je zal je job nadien met meer gemak en professionaliteit aanpakken!

Getuigenissen

Nieke was een top docente! Heel enthousiast en weet waarover ze spreekt. De opleiding was een succes dankzij haar!

Jana Gerooms, Marketing Automation Specialist, Cloud Innovation

Doelgroep

Iedereen die belast is met het uitwerken van een Customer Journey.

  • CMO's en marketing directors
  • marketing- en communicatiemanagers
  • marketingcoördinatoren en -specialisten
  • productmanagers
  • Business Development Managers
  • zaakvoerders

Studieprogramma
Data
Praktische informatie

Opleiding: Customer Journey

Leer hoe je een wervende klantenbeleving uitbouwt
Heb je nog vragen?
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Webinar Unlimited
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting!

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze. Deze korting is niet geldig op opleidingen van NCOI Business School.
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen