In “Survival of the Fittest” verwees Darwin al naar de noodzaak zich aan te passen om te overleven. Vandaag worden bedrijven meer dan ooit geconfronteerd met een snel veranderende wereld en een veeleisende klant. De klant staat centraal en is zich daarvan zeer bewust. Het is aan de bedrijven om zich zo aantrekkelijk mogelijk te maken en de gunst van de klant te winnen.
Hoe zorg je ervoor dat je als bedrijf een antwoord kunt blijven bieden op het veranderende gedrag van de consument? In deze dagopleiding krijg je antwoorden op hoe je de wereld van de klant leert begrijpen en hoe je je als bedrijf organiseert en aanpast om waarde te blijven creëren voor de klant van vandaag en morgen.
Doelstellingen
Na deze opleiding:
Ben je in staat om de noden van je klanten in kaart te brengen
Weet je hoe je je waardepropositie voor je klanten kan maximaliseren
Kan je een business model canvas bouwen en gebruiken
Pluspunten
Deze cursus helpt bij het beschrijven, begrijpen, verbeteren en innoveren van je businessmodel of het ontwerpen van een compleet nieuw model. De docent maakt de theorie meteen tastbaar door talloze voorbeelden uit de praktijk te gebruiken.
Doelgroep
Elke (product)manager of zaakvoerder die wil leren om ‘outside-in’ te denken en de strategie van het bedrijf op te bouwen met een business model.
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.