739,- (excl. btw)
Congres
NCOI Learning
Nieuw
Radicale onzekerheid, maximale turbulentie; wie ook morgen nog een bedrijf wil leiden maakt zich vandaag wendbaar én weerbaar. Op het gloednieuwe managementcongres Management of Tomorrow geven 5 Vlaamse key opinion leaders je inzichten en concrete handvaten om de toekomst te tackelen.
Leadership, strategie, financieel management, customer experience management en artificiële intelligentie. In een beperkte groep deelnemers bekijk je hoe deze onderwerpen jouw bedrijfsvoering beïnvloeden. Leer met én van je peers en bouw een waardevol netwerk op.
Alle managers en leidinggevenden die klaar willen zijn voor de uitdagingen van de toekomst zoals:
Hans, productmanager bij NCOI Learning, kadert het nieuwe Management of Tomorrow congres en geeft uitleg over het praktische verloop.
AI en digitale toepassingen vereenvoudigen ons leven, besparen ons tijd, geven ons toegang tot informatie en laten ons toe om in contact te blijven met dierbaren. AI zorgt er met andere woorden voor dat we mens kunnen zijn.
De veranderingen door digitalisering zijn bijzonder groot. Zowel op technisch, menselijk als maatschappelijk vlak. Omdat ze het leven van mensen makkelijker hebben gemaakt, is de mens zelf geëvolueerd naar wat je een nieuwe mensensoort kan noemen: de homo digitalis.
Maar de evolutie is nog niet voorbij. Verdere ontwikkelingen met AI kunnen bedrijven efficiëntiewinsten opleveren van 10 tot 50%. Een nieuw AI gedreven businessmodel is in de maak waar Thierry Geerts je alles over zal vertellen.
Vele markten zijn zoals mistbanken voor skiërs: er is geen omgevingsdata, je kan ze niet meer analyseren en evalueren en je weet niet welke richting uit. Chaosmanagementsystemen werden als oplossing naar voor geschoven, maar blijken onvoldoende. Dat komt omdat heel wat marktturbulenties onvoorzien zijn. Ze vallen niet proactief bij te sturen met gerichte acties.
Het vijfjarenplan met mijlpalen gericht op het realiseren van duurzame competitieve voordelen komt alleen nog voor bij een minderheid van de bedrijven. De planstrategie is dood. Moeten we dan maar meer risico’s nemen? Moeten we dan meer op intuïtie strategie gaan ontwikkelen?
De planstrategie mag dan wel dood zijn, het strategisch denken en handelen binnen organisaties is springlevend. Hoe moet je in turbulente tijden toekomstbestendige organisaties bouwen? En wat is daarin de rol van het vooruitkijken naar de toekomst? Waaraan moet wendbare strategie beantwoorden? In deze keynote leert Geert Vanhees je hoe jouw organisatie vandaag het best strategie ontwikkelt.
Anno 2024 zijn vertrouwde concepten zoals bankfinanciering en relatieve stabiliteit van een klanten-en marktomgeving in afnemende mate vanzelfsprekend. Financiering verschuift van een klassieke insteek naar een combinatie van bronnen zoals investeerders, crowdlending en private lending. Tegelijkertijd wordt het beslissingsproces sterk geautomatiseerd. Het gevolg is dat de aandacht voor de gepubliceerde balans toeneemt. Want dat is het uithangbord voor de gezondheid van een onderneming.
Om in deze volatiele marktomgeving financieel wendbaar te blijven, is een groter aanpassingsvermogen vereist. Heldere inzichten en het continu monitoren van (veranderende) financiële kernparameters die de toekomstige rendementen van het bedrijf bepalen, zijn cruciaal.
Hein Daerden leert je in deze keynote om een beter beeld op je onderneming te krijgen aan de hand van financial dashboarding met focus op de toekomst.
De huidige turbulente tijden kenmerken zich door VUCA en disruptie. Ze maken dat organisaties moeten omgaan met toegenomen risico, het onbekende, onvoorspelbare en onzekere.
In deze omstandigheden de organisatie, teams en jezelf leiden, vraagt heel wat van leiders. Je mentale wendbaarheid wordt zwaar uitgedaagd.
Leon Vliegen geeft je met zijn keynote handvaten om op een gezonde manier met de druk en onzekerheden om te gaan. Je krijgt concreet advies over hoe je een balans kan vinden tussen opwaarts en neerwaarts risico en hoe je als leider een omgeving kan creëren waarbinnen je team met een positieve mindset risico’s durft te nemen.
Het zijn turbulente tijden voor organisaties. De economische situatie schommelt, er heerst veel onzekerheid en organisaties ondergaan herstructureringen. Door toenemende digitalisering lijken we ook steeds meer de menselijke connectie met de klant te verliezen. Maar wat voor impact hebben die factoren op klantgerichtheid? Zijn we eigenlijk nog klantgericht?
In zijn keynote gaat Prof. Dr. Yves Van Vaerenbergh dieper in op de paradox van de klantgerichtheid: hoe meer aandacht we besteden aan klantgerichtheid, hoe groter de kloof tussen organisaties en klanten lijkt te worden. Yves deelt tal van inzichten gebaseerd op zowel objectieve, wetenschappelijke studies over dit onderwerp als op basis van uitgebreide praktijkervaring. Je krijgt ook tips en tricks om klanten meer centraal te zetten.
De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaal je zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.
Schrijf je in voor 1 augustus 2024 en geniet van een korting van 10 %. Zo betaal je slechts €665 in plaats van €739 (excl. btw).
Om deze te bekomen, vermeld je de kortingscode EARLYP10 in het commentaarveld bij inschrijving.