In hoeverre weet je of je handelingen en activiteiten leiden tot tevredenheid van je klanten? Kortom: in hoeverre heb je de juiste attitude? Klantgerichtheid is geen exclusieve vaardigheid van de commerciëlen. De beste verkopers van een organisatie zijn immers de medewerkers. In hoeverre kan je als medewerker je steentje bijdragen? Hoe kan je je klantvriendelijkheid nog verbeteren?
Tijdens deze training wordt er dieper ingegaan op de diverse aspecten van klantgerichtheid. Op een interactieve manier ontdek je de juiste attitude met betrekking tot klantgerichtheid.
Doelstellingen
Na deze training weet je wat je organisatie en je klanten ervaren als klantgerichtheid. Je denkt en bent klantgericht en weet hoe je je nog kan verbeteren. Je ontvangt tips en tricks die je de volgende dag al kan toepassen in je dagelijkse praktijk.
Doelgroep
Elke werknemer die de kwaliteit van zijn contacten met externe en interne klanten wil optimaliseren en zo wil bijdragen tot de klantvriendelijkheid van zijn onderneming.
Hebben meerdere collega’s behoefte aan deze opleiding? En trek je liever niet naar een andere plaats? Breng de opleiding naar je afdeling of onderneming: handig! Bovendien spitst de trainer zich dan toe op je situatie, op je sector en op de vragen van je medewerker.
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.