Zowel marketing als user experience (UX) hebben één doel voor ogen: tevreden klanten. Met customer journeys kan je een geweldige gebruikerservaring creëren. Wanneer je UX- en UI-technieken zoals conversieoptimalisatie of behavioral design toepast, kan je het effect van je marketinginspanningen drastisch verhogen. Deze technieken vertrekken namelijk vanuit het gedrag van de klant. Door de verkregen inzichten te verwerken in het ontwerp van je dienst of product, maak je succesvollere digitale producten die zorgen voor een nog betere beleving voor je klant. En dus ook voor meer salesconversies.
In deze opleiding leer je de basis van UX en UI in 1 dag.
Doelstellingen
In deze opleiding leer je de basisprincipes van User Experience (UX) en User Interface (UI) Design om mee te kunnen nadenken over gebruiksvriendelijke digitale producten en websites die leiden tot meer conversie en tevreden klanten.
Doelgroep
Deze opleiding is gericht naar iedereen die van aan de zijlijn betrokken is bij een UX-UI-project of redesign van een website zoals:
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.