Cookie Disclaimer

Door gebruik te maken van onze site ga je akkoord met functionele en analytische cookies. Daarnaast gebruiken we marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden waarvoor wij je akkoord nodig hebben. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy-en cookieverklaring.
Menu
Logo
Logo

Feedback geven en ontvangen

Leer efficiënt feedback te geven en ontvangen in werksituaties

Prijs

859,- (excl. btw)

Opleidingstype

Opleiding

Opleider

NCOI Learning

Meer informatie Download brochure
Geaccrediteerd Meer informatie
Editie

28

Wil je dit met iemand delen? Mail door
Algemeen
Algemeen

Een collega vertelt je hoe je een situatie beter aanpakt. Je leidinggevende tikt je op de vingers. Of een klant wijst je op een fout. Hoe ga je om met feedback? En hoe geef je zelf op een constructieve manier negatieve maar oprechte feedback? Wat doe je met emotionele reacties? In deze opleiding krijg je antwoord op deze en veel meer vragen. Ook leer je alles over motiverende gespreksvoering.

Doelstellingen

Deze opleiding leert je in 1 dag - via de praktijk, met cases uit je eigen werkervaring en in kleine groepjes - het volgende:

  • Je communicatie- en luistervaardigheden aanscherpen
  • De situatie waarin je feedback krijgt, inschatten
  • Verbale en non-verbale communicatie interpreteren en gebruiken
  • Motiverende gespreksvoering toepassen
  • Je eigen stijl van feedback geven verbeteren

Getuigenissen

Specifieke tips worden meegegeven al naar gelang werkomgeving en toepassing. Kleine groep waardoor communicatie onderling zeer vlot kon verlopen. Mogelijkheid tot uitwisselen van ervaringen met nuttige tips van zowel lesgever als medecursisten.

Jessie Vander Elst, diensthoofd, Electrabel

Een goede combinatie tussen theorie en praktijk, waarbij de docente voortdurend inspeelt op de concrete vragen en situaties waarmee de cursisten geconfronteerd worden.

Andrée Brouwers, adjunct van de directeur, VMSW Vlaamse Maatschappij voor Sociaal Wonen

In eerste instantie dacht ik dat de opleiding niet echt voor mij bestemd was maar uiteindelijk is deze heel goed bruikbaar in mijn dagdagelijkse job.

Silvie Speeckaert, retail business support, Lukoil Belgium

De opleiding wordt gegeven door een zeer aangename trainer. Ondanks dat de training online moest doorgaan, bleef het toch zeer goed te volgen, was er voldoende interactie en voldeed de training aan mijn verwachtingen.

Arno Creve, PR consultant, Mediafin

Doelgroep

Deze opleiding is geschikt voor medewerkers die op een efficiënte en constructieve manier willen leren feedback te geven en ontvangen in gesprekken met klanten, leveranciers, managers of andere medewerkers.

Studieprogramma
Data
Praktische informatie

Feedback geven en ontvangen

Leer efficiënt feedback te geven en ontvangen in werksituaties
Heb je nog vragen?
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Webinar Unlimited
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting!

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze. Deze korting is niet geldig op opleidingen van NCOI Business School.
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen