Een nieuw product of een nieuwe dienst lanceren, een nieuwe markt betreden of een nieuw concept naar de markt brengen: het vraagt niet alleen geduld en volharding, het vereist ook een bijzondere strategische flexibiliteit waarbij de ‘ideale’ marketingstrategie een niet-aflatende zoektocht is tot het project stevig in de markt staat en het businessmodel doorontwikkeld is. Strategische en operationele marketingbeslissingen kunnen in een go-to-market fase het verschil betekenen tussen falen, overleven of succesvol in de markt staan.
Doelstellingen
In deze opleiding leer je tips, technieken en strategieën om een nieuw project professioneel in de markt te zetten. De ervaren docent staaft het 'wat' en 'hoe' met tal van inspirerende voorbeelden uit de praktijk. De opleiding neemt je mee op een ‘go-to-market journey’ waarna jij precies weet waar de valkuilen en noden binnen elke stap van het go-to-market proces liggen.
Pluspunten
Een hands-on opleiding die bol staat van praktijkvoorbeelden waarmee je zelf meteen aan de slag kan.
De docent is als zaakvoerder van een marketingbureau op dagelijkse basis met go-to-market bezig, dus je leert van de beste.
Doelgroep
marketing-, sales- en productmanagers
zaakvoerders van start-ups en scale-ups die sales-driven zijn
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.