Alsmaar meer bedrijven gebruiken LinkedIn volop als marketing-, sales- of rekruteringskanaal. En dat is terecht! Bedrijven nemen de communicatiemogelijkheden van LinkedIn steeds serieuzer. Door LinkedIn slim, bewust, intensief en gericht in te zetten als communicatietool haal je maximaal resultaat uit je activiteiten op sociale media. Je hoeft niet direct je marketingbudget te verhogen, want er zijn tal van gratis mogelijkheden op LinkedIn. Weinig tijd, maar veel ambities? Kom dan naar de opleiding 'Haal alles uit LinkedIn’. Aan de hand van een aantal praktijkgerichte cases en opdrachten kan je daarna onmiddellijk zelf aan de slag.
Doelstellingen
Je duikt een dag onder in LinkedIn en na afloop:
kan je hashtags volgen om jouw tijdlijn te personaliseren tot je persoonlijk nieuwsbulletin
kan je jouw persoonlijk account naar expert level brengen
ken je alle mogelijkheden van de LinkedIn Company Pages (beheer, vergroten van het bereik en optimale statusupdates)
kan je via LinkedIn nieuwe waardevolle prospecten, kandidaten of partners vinden en aantrekken;
kan je LinkedIn als contentkanaal inzetten;
ken je alle mogelijkheden van LinkedIn advertising;
ken je het recept van een goede post en kan je jouw content variëren
ken je de nieuwste tools die je nog meer zichtbaarheid geven
Getuigenissen
Voor mij was het vooral van belang om te weten wat we met de bedrijfspagina kunnen doen. Ik ben tot nieuwe inzichten gekomen om ook de privépagina actief te gebruiken en ik ga mijn collega's hier ook mee verder kunnen helpen. Aan de hand van de opleiding zal ik een actieplan opstellen zodat LinkedIn zo goed mogelijk ingezet wordt.
Deze opleiding is er voor marketing-, sales-, HR- of communicatieprofessionals op een b2b-markt die op korte tijd meer willen weten over de mogelijkheden van LinkedIn.
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.