Cookie Disclaimer

Door gebruik te maken van onze site ga je akkoord met functionele en analytische cookies. Daarnaast gebruiken we marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden waarvoor wij je akkoord nodig hebben. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy-en cookieverklaring.
Menu
Logo
Logo

Design Thinking als mindset voor creativiteit en klantgerichte innovatie

Hoe veranker je creativiteit en innovatie in een organisatie?

Prijs

1.599,- (excl. btw)

Opleidingstype

Opleiding

Opleider

NCOI Learning

Meer informatie Download brochure
Geaccrediteerd Meer informatie
Editie

12

Wil je dit met iemand delen? Mail door
Algemeen
Algemeen

Innovatie, het buzzwoord dat overal en altijd geroepen wordt. Iedereen is er mee bezig … of toch niet? Binnen je bedrijf ben je er ook mee bezig. Alleen lukt het niet om dit consequent te doen omdat operationele zaken prioriteit blijven.

Je voelt aan dat innovatie van essentieel belang is bij het creëren van meerwaarde voor je klant. Maar hoe geef je je interne innovatiecultuur een boost zonder dat je operationele taken eronder lijden? Hoe breng je innovatie in het DNA van je medewerkers?

Tijdens deze tweedaagse workshop word je ondergedompeld in de principes en toepassingen van Design Thinking. Je leert de juiste mindset en vaardigheden te gebruiken om een nieuwe manier van denken in je bedrijfscultuur te kunnen verankeren.

Doelstellingen

Na het volgen van deze opleiding:

  • Heb je een grondig begrip van de essentie van Design Thinking.
  • Kan je een change mindset omarmen en conventionele denkwijzen in vraag stellen.
  • Ben je je bewust van de kracht van empathie om een diepgaand inzicht te krijgen in de behoeftes van gebruikers en stakeholders.
  • Ben je in staat om problemen iteratief en oplossingsgericht te benaderen, waarbij mislukkingen waardevolle leermomenten zijn.
  • Kan je prototypes maken en iteratieve tests uitvoeren om ontwerpen te verbeteren.
  • Kan je een plan van aanpak ontwerpen op maat van de eigen organisatie om de nieuwe manier van denken en doen te implementeren en te verankeren.

Getuigenissen

Ik vond de opleiding supergoed. De lesgeefster was enorm vertrouwd met het onderwerp, nam praktische voorbeelden ter sprake en triggerde discussies. Ik heb een, wat voor mij leek, moeilijk onderwerp gemakkelijk kunnen onder ogen zien en kreeg de juiste handvatten mee om in mijn organisatie het idee aan te kaarten.

Nicolas Claeys, Business employee, Zorgi

Doelgroep

Design Thinking is waardevol voor elke organisatie die een innovatieve oplossing wil koppelen aan de noden van de klant. Wil je innovatieve oplossingen ontwikkelen, je collega’s inspireren tot meer creativiteit, of nieuwe strategieën ontdekken om producten en diensten effectief te verbeteren? Dan is deze opleiding precies wat je zoekt.

Deze opleiding is ideaal voor elke professional die innovatieprocessen wil versterken. Denk hierbij aan productmanagers, projectmanagers, innovatiemanagers, senior executives, marketing- en communicatiemanagers, of simpelweg iedereen die zijn kennis over klantgerichte innovatie en creativiteit wil vergroten.

Studieprogramma
Data
Praktische informatie

Design Thinking als mindset voor creativiteit en klantgerichte innovatie

Hoe veranker je creativiteit en innovatie in een organisatie?
Heb je nog vragen?
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Webinar Unlimited
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting!

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze. Deze korting is niet geldig op opleidingen van NCOI Business School.
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen