1.599,- (excl. btw)
Virtual Classroom
NCOI Learning
43
Wat maakt een organisatie succesvol vandaag en morgen? Niet alleen een topproduct, een uitgekiende marktstrategie of ervaren medewerkers ... Meer en meer groeit het besef dat het welzijn van medewerkers hier voor een groot stuk toe bijdraagt. En dat is nét het domein waar impactvolle interne communicatie op inspeelt. Zo is goed doordachte interne communicatie een waardemeter voor de betrokkenheid van medewerkers in het bedrijf. Mensen worden immers gemotiveerd door wat ze horen of lezen, ze raken geïnspireerd door hun managers of collega’s, ze hebben een vertrouwensband. Communicatie is bovendien de belangrijkste voedingsbodem voor elke bedrijfscultuur. Wie veranderingen wil doorvoeren, doktert het best van tevoren een doordachte communicatiestrategie uit. Hoe, dat ontdek je in deze opleiding.
In deze opleiding gaat er aandacht naar de speerpunten van interne communicatie:
Kortom, je leert de situatie in je bedrijf in te schatten en krijgt concrete tips om het beleid en je interne communicatieplan bij te sturen.
8.5
Prima eye-opener, rijk aan content. De ervaring van de docent is een dikke plus.
Griet Verhoeyen, stafmedewerker Communicatie, KU Leuven - Financiële dienst
Heel praktijkgerichte opleiding die op een boeiende en overtuigende manier werd gebracht. De docent nam de tijd om in te spelen op ieder zijn werksituatie en er was ruimte voor interactie met de andere deelnemers. Een echte aanrader!
An-Sofie Meurrens, interne communicatiespecialist, Agentschap Overheidspersoneel-Omgeving / Talent
De opleiding oversteeg mijn verwachtingen! Het was dik in orde!
Evelien Baute, Internal Communications, Ernst & Young Special Business Services
De twee dagen opleiding met al het gekregen materiaal zijn voor mij een stevig fundament om op te bouwen, fijn!
Gerd Gijbels, IT&S Interne communicatie, Borealis Polymers
Een heel leerrijke tweedaagse die ik elke interne communicator kan aanraden. Ik kreeg uitgebreide toelichting over interne communicatie in het algemeen, over de opbouw van een communicatieplan, change communicatie en over leiderschapscommunicatie. Daarnaast was er ruimte om vragen te stellen of feedback/tips te vragen bij lopende communicatietrajecten in ons bedrijf. De persoonlijke en interactieve aanpak, in combinatie met een gedegen vakkennis van een gedreven docent met een pak ervaring heb ik erg geapprecieerd.
Lien Lapauw, Internal Communication Officer, MIVB
De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaal je zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.
Leden van ‘Vonk (Netwerk voor interne Communicatie)’ krijgen 10 % korting.